• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
"Εντελώς διαφορετική"
Mir και Rins αναλύουν την προσαρμογή τους στη Honda
Νέα 19/02/2023 - 19:58

Ο Joan Mir και ο Alex Rins ξεκινούν μια "κοινή" περιπέτεια το 2023. Έχοντας φύγει από τη Suzuki στα τέλη του 2022, οι νέοι αναβάτες της Repsol Honda Team και της LCR Honda Castrol αντίστοιχα συνηθίζουν τώρα την RC213V της Honda ενόψει της επερχόμενης σεζόν.

Μετά από μια πρώτη γεύση στη Valencia πέρυσι, το Sepang Test ήταν ένα τεράστιο Σαββατοκύριακο με όλους τους αναβάτες και τις ομάδες να επιστρέψουν στη δράση. 

Ο Mir μπαίνει στο ίδιο γκαράζ με τον οκτώ φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Marc Marquez. Κάποιοι θα μπορούσαν να πουν ότι είναι το πιο συναρπαστικό ζεύγος αναβατών στο grid το 2023, καθώς μιλάμε για 2 Παγκόσμιους Πρωταθλητές. Πώς όμως έχει προσαρμοστεί ο Mir στο νέο εργοστασιακό του περιβάλλον του HRC, και το πιο σημαντικό, στη μοτοσυκλέτα;

"Η μοτοσυκλέτα είναι τελείως διαφορετική από αυτή που δοκίμασα πριν, το στυλ οδήγησης έχει αλλάξει πολύ", είπε ο Mir όταν έκανε τον απολογισμό του Sepang τεστ. Ο πρώην εν σειρά κινητήρας της Suzuki έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με το εν σειρά της Yamaha - συνήθως μια πιο ευέλικτη μοτοσυκλέτα, αλλά μια μοτοσυκλέτα που τείνει να μην είναι τόσο επιθετική, με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Η Honda - όπως η Aprilia, η Ducati και η KTM - είναι V4. Για αυτό και οι μοτοσυκλέτες τους συμπεριφέρονται με διαφορετικό τρόπο.

"Είμαι ευχαριστημένος με την πρόοδο που κάνουμε, νιώθω πιο δυνατός από τις προηγούμενες μέρες και νιώθω ότι η μοτοσυκλέτα μοιάζει περισσότερο με τη δική μου και μπορώ να οδηγώ με καλύτερο τρόπο από πριν", σχολίασε ο Mir την τελευταία ημέρα του τεστ. "Ευχαριστημένος συνολικά, η ομάδα δούλεψε πολύ καλά αυτές τις τρεις ημέρες και αυτό είναι μια ώθηση για την αρχή της σεζόν".


 

"Σίγουρα είμαστε ακόμα λίγο μακριά, αλλά κάθε μέρα είμαστε πιο κοντά. Αυτό λοιπόν είναι πολύ σημαντικό που κάθε μέρα νιώθουμε καλύτερα με τη μοτοσυκλέτα, ότι οδηγώ περισσότερο στο στυλ της Honda, οδηγώ με εντελώς διαφορετικό τρόπο τώρα και αυτός είναι ένας τρόπος που απολαμβάνω. Αυτές τις μέρες έμαθα πολλά, η ομάδα με βοήθησε πολύ να καταλάβω πώς να είμαι ανταγωνιστικός με αυτή τη μοτοσυκλέτα, και ακολουθούμε καλά βήματα, αλλά εξακολουθώ να είμαι "rookie" με αυτή τη μοτοσυκλέτα".

Bλέποντας την ανάλυση χρόνου γύρου από την τελευταία ημέρα των δοκιμών στη Μαλαισία, παρατηρούμε ότι ο Mir δεν κατάφερε να εισάγει μια σωστή προσομοίωση αγώνα Sprint. Από την άλλη πλευρά, ο Rins το έκανε.

"Ειλικρινά, είμαι πολύ ευχαριστημένος με τη δουλειά που κάναμε αυτές τις τρεις ημέρες, τουλάχιστον την τελευταία υπήρχε πολύς χρόνος σε στεγνές συνθήκες. Συνηθίζω περισσότερο τη μοτοσυκλέτα και είμαι πιο ελεύθερος όταν οδηγώ, και συνολικά η ομάδα και ο εαυτός μου, είμαστε πολύ ευχαριστημένοι", είπε ο Rins.


"Προσπαθήσαμε επίσης να κάνουμε μια προσομοίωση αγώνα Sprintσε αυτές τις συνθήκες. Εντάξει, είμαστε πολύ μακριά από την Ducati όσον αφορά τον ρυθμό, αλλά απέχουμε 0,5 δευτερόλεπτα, όχι τόσο άσχημα όταν είναι η πρώτη φορά μας εδώ με την Honda. Εξακολουθούμε να μην έχουμε καλή βάση για τη μοτοσυκλέτα, προσπαθούμε να βρούμε διαφορετικά πράγματα και διαφορετικές ρυθμίσεις, οπότε συνολικά είμαι αρκετά ικανοποιημένος".

Ας ρίξουμε μια ματιά σε εκείνη την προσομοίωση Sprint. Η προσπάθεια του Rins περιελάμβανε 10 γύρους, με τον καλύτερο να ολοκληρώνεται σε 1:59.646. Συνολικά, έξι από τους γύρους του ήταν στο 1:59—ένας στο 1:59,6, ένας στο 1:59,7, τρεις στο 1:59,8 και ένας στο 1:59,9—ενώ τρεις ήταν στο χαμηλό 2:00.

Συγκρίνοντας αυτό με τον ταχύτερο, Luca Marini, βλέπουμε το κενό των 0,5 δευτερολέπτων για το οποίο μιλά ο Rins. Η προσομοίωση Sprint 10 γύρων του Marini δείχνει τον Ιταλό να κάνει σταθερά γύρους στο 1:59, με το καλύτερο του να είναι 1:59.144. Επτά από τους γύρους του Marini ήταν κάτω από 1:59,5, ενώ ο χειρότερος γύρος του ήταν 1:59,701 - λιγότερο από ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργός από τον καλύτερο του Rins. Αν και τα 0,5 δευτερόλεπτα είναι ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι του χρόνου στα MotoGP, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ήταν η τέταρτη μέρα του Rins στη Honda και ο Marini ήταν σε μια μοτοσυκλέτα που οδηγούσε για ολόκληρο το 2022.

Όπως αναφέρει ο Rins, γενικά είναι ευχαριστημένος με το πώς κύλησαν οι πρώτες τρεις ημέρες των δοκιμών πριν από τη σεζόν. Σαφείς βελτιώσεις έγιναν από το τεστ της Valencia. Ο Ισπανός εξηγεί επίσης πώς είναι καλό που οι τέσσερις αναβάτες της Honda - ο ίδιος, ο Mir, ο Marc Marquez και ο Takaaki Nakagami - έχουν την ίδια άποψη και τα ίδια σχόλια για το πού πρέπει να βελτιωθεί η Honda.

"Νιώθω βελτίωση ναι, σίγουρα νιώθω μεγάλη βελτίωση στην πλευρά του κινητήρα με το γκάζι. Στη Valencia δυσκολευόμουν λίγο να βρω αυτή τη σύνδεση. Ωστόσο, πρέπει να βελτιώσουμε τη μοτοσυκλέτα γιατί υπάρχουν ακόμα σημεία όπου κάτι της λείπει, και το καλό είναι ότι λίγο πολύ και οι τέσσερις αναβάτες της Honda παραπονιόμαστε για το ίδιο πράγμα. Ας δούμε λοιπόν αν μπορούν να το βελτιώσουν".

Η επόμενη έξοδος για τον Mir και τον Rins, που ολοκλήρωσαν το Sepang Test στην 12η και το 18η θέση αντίστοιχα – ο Mir μόλις ένα δέκατο μακριά από τον Marquez – είναι ένα ταξίδι στο Algarve για δύο ακόμη ημέρες δοκιμών πριν από τη σεζόν. Θα είναι δύο κρίσιμες μέρες στο Portimao για να εξοικειωθούν περισσότερο με τις νέες τους μοτοσυκλέτες, προτού ξεκινήσει η σεζόν MotoGP 2023 στα τέλη Μαρτίου.

Επόμενο άρθρο »

Ο Μίλτος Τεντόγλου μεγάλος οπαδός του MotoGP

« Προηγούμενο άρθρο

Σύγκριση Rossi – Marquez στα 30 τους!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ