• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Υπό αντίξοες συνθήκες η εκκίνηση του αγώνα
Νέα 08/09/2023 - 00:01

 

Για τα 70ά του γενέθλια το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις μας επιφύλασσε μια μεγάλη έκπληξη, πέρα από τις συνηθισμένες ανατροπές που το έχουν καθιερώσει ως έναν από τους πιο σκληρούς, απρόβλεπτους και αμφίρροπους αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ: Οι σφοδρές βροχοπτώσεις της κακοκαιρίας «Daniel» δημιούργησαν νέες αγωνιστικές συνθήκες για τα πληρώματα, πρωτόγνωρες για το ελληνικό ράλλυ, που αναμένεται να ανεβάσουν ακόμα περισσότερο τον πήχη του ανταγωνισμού και του θεάματος.

Παράλληλα, η Πλατεία Νερού ήρθε να πάρει τη σκυτάλη από το υπερθέαμα του ΟΑΚΑ και της Πλατείας Συντάγματος, δημιουργώντας αναμφίβολα ένα μοναδικό «σερί» σούπερ ειδικών, που γράφει τη δική του ιστορία. Με τα ακραία καιρικά φαινόμενα να έχουν επιτέλους κοπάσει στην πρωτεύουσα, η -μήκους 1,48 χιλιομέτρων- παραθαλάσσια διαδρομή δονήθηκε από τους ήχους των 4κύλινδρων κινητήρων και τα beat του DJ Μιχάλη Τσαουσόπουλου, ξεσηκώνοντας τους θεατές. Τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Kalle Rovanpera, με διαφορά μόλις 0,3 δλ. από τον δεύτερο Esapekka Lappi.

Όλα ξεκίνησαν λίγο νωρίτερα, κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης, όπου -δεδομένων των δυσχερών συνθηκών που επικρατούν στην ελληνική επικράτεια- o Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, και ο Πρόεδρος της FIA, Mohammed Ben Sulayem, μεταξύ άλλων έδωσαν εκκίνηση σε 69 πληρώματα από 31 χώρες.

Στη συγκυρία διεξαγωγής του αγώνα σε δύσκολες στιγμές για τον ελληνικό λαό αναφέρθηκε o Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού λίγο πριν από την έναρξη του αγώνα, χαρακτηρίζοντας τη φετινή εκδήλωση «μια χαραμάδα χαράς και αισιοδοξίας για το μέλλον».

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, για δεύτερη συνεχή χρονιά «Αθλητική Διοργάνωση της Χρονιάς» των Sports Marketing Αwards, αποδεικνύει έμπρακτα πως είναι ένας θεσμός ο οποίος δεν επαναπαύτηκε στις δάφνες 70 ετών ιστορίας, δεν αναλώθηκε στη στείρα αναπόληση περασμένων μεγαλείων, αλλά εξελίχθηκε, προχώρησε, βελτιώθηκε και συνεχίζει να καινοτομεί και να εκπλήσσει, κερδίζοντας τη θέση που του αξίζει στο πάνθεον του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Τι κι αν οι συνήθεις για την εποχή υψηλές θερμοκρασίες έδωσαν φέτος τη θέση τους σε ακραία καιρικά φαινόμενα; Τις επόμενες ημέρες, και στα συνολικά 286,26 αγωνιστικά χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών, τα πληρώματα είναι πανέτοιμα να φανούν για ακόμα μία χρονιά αντάξια της φήμης του «Ράλλυ των Θεών». 

Επόμενο άρθρο »

ALEIX ESPARGARO: ΣΑΝ ΥΠΕΡ ΗΡΩΑΣ

« Προηγούμενο άρθρο

Taramasso: «Το highside του Bagnaia δεν προήλθε από τα ελαστικά»

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ