• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
To Bosch MSC στην TVS Apache RTR 310
Νέα Αγοράς 01/11/2023 - 11:46

* Στη χρονιά της δέκατης επετείου του, ο έλεγχος ευστάθειας μοτοσυκλέτας MSC (Motorcycle Stability Control)της Bosch είναι πλέον διαθέσιμος στην Ινδία, την Κίνα και την Aσία.

* Ο έλεγχος ευστάθειας μοτοσυκλέτας Bosch τοποθετείται στη νέα ναυαρχίδα της μοτοσικλέτας της TVS, την TVS Apache RTR 310, ως Race Tuned Dynamic Stability Control.

* Προσφέροντας δύο τύπους αδρανειακής μονάδας μέτρησης, η Bosch φέρνει ένα ευρύ φάσμα πρόσθετων λειτουργιών για μεγαλύτερη ασφάλεια, άνεση και απόλαυση στην οδήγηση.

 

Το φρενάρισμα ή η επιτάχυνση στις στροφές μπορεί να είναι κρίσιμα για την ασφάλεια κατά την οδήγηση μοτοσυκλέτας: Ο έλεγχος ευστάθειας μοτοσυκλέτας MSC της Bosch βοηθά τους αναβάτες να διατηρήσουν τον έλεγχο σε διάφορες καταστάσεις. Το MSC συνδυάζει ένα ABS μοτοσυκλέτας με μια 3D ή 6D μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) και είναι ένας τύπος ESP για μηχανοκίνητα δίτροχα. Το σύστημα είναι πλέον διαθέσιμο όχι μόνο στη μεσαία και υψηλή κατηγορία, αλλά βρίσκει τον δρόμο του και σε κάθε κατηγορία μοτοσυκλετών. Η Ινδική TVS Motor Company, κορυφαίος κατασκευαστής δικύκλων και τρίτροχων παγκοσμίως, τοποθετεί στο νέο της TVS Apache RTR 310 το Bosch MSC, χρησιμοποιώντας τη μονάδα βάσης Bosch IMU και ABS 10, η οποία έχει μικρότερο και ελαφρύτερο περίβλημα που είναι κατάλληλο για μοτοσυκλέτες στις αναδυόμενες αγορές. Αυτό σημαίνει ότι η MSC καλύπτει πλέον ένα ευρύτερο φάσμα τμημάτων της αγοράς – με στόχο να κάνει την μοτοσικλέτα ασφαλέστερη για όλους.

 

Η Bosch MSC κερδίζει νέες κατηγορίες μοτοσυκλετών

Το Bosch ABS 2
Το Bosch ABS 2

 

«Η Bosch είναι ένας από τους πρωτοπόρους στην ασφάλεια των μοτοσυκλετών: παρουσιάσαμε το ABS μοτοσυκλέτας πριν από 25 χρόνια, διασφαλίζοντας μεγαλύτερη ασφάλεια στους δρόμους».

 

«Η TVS Motor Company πάντα μεταμόρφωσε και επαναπροσδιόριζε την τεχνολογία, με τη σειρά TVS Apache. Η TVS Apache είναι μια από τις πιο αγαπημένες και πιο εμβληματικές μάρκες δίτροχων, με πάνω από πέντε εκατομμύρια πελάτες σε όλο τον κόσμο. Με την υποστήριξη 40 ετών κληρονομιάς της TVS Racing, κάθε Apache ζωντανεύει τη φιλοσοφία μας "Track to Road", όπου οι γνώσεις και οι τεχνολογίες από τις αγωνιστικές μας, μεταβιβάζονται στις μοτοσυκλέτες παραγωγής. Με βασική εστίαση στις επιδόσεις που προέρχονται από τον αγώνα, είναι πολύ σημαντικό για εμάς να ξεπεράσουμε τα όρια της ασφάλειας εμπνευσμένοι από τον αγώνα. Συνεχίζοντας τη μακρόχρονη παράδοση μας στην εισαγωγή τεχνολογιών πρώτης κατηγορίας, είμαστε περήφανοι που εισάγουμε το Bosch MSC στο πλαίσιο του Race Tuned Dynamic Stability Control (RTDSC) στη νέα μας ναυαρχίδα μοτοσυκλέτα, την TVS Apache RTR 310, η οποία σηματοδοτεί μια παγκόσμια πρώτη εισαγωγή ενός Συστήματος Ελέγχου Ευστάθειας Μοτοσικλέτας με υποστήριξη 6D IMU σε μοτοσυκλέτα κάτω των 400 κ.εκ. Είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε μια απαράμιλλη εμπειρία μοτοσυκλέτας δίνοντας στους πελάτες μας μια αίσθηση εμπιστοσύνης, άνεσης και ενθουσιασμού», λέει ο Vimal Sumbly, Head Business – Premium, της TVS Motor Company.

h Bosch IMU
h Bosch IMU

 

Παρουσίαση συστήματος Bosch με KTM: Περισσότερη ασφάλεια για μια δεκαετία

 

Η Bosch παρουσίασε το MSC στην KTM 1190 ADVENTURE (μοντέλα 2014) πριν από δέκα χρόνια. Παρακολουθώντας τις παραμέτρους του δίτροχου, όπως η γωνία κλίσης, το σύστημα μπορεί να προσαρμόσει στιγμιαία τις ηλεκτρονικές παρεμβάσεις πέδησης και επιτάχυνσης ώστε να ταιριάζει στην τρέχουσα κατάσταση οδήγησης. Με αυτόν τον τρόπο, το σύστημα της Bosch μπορεί να αποτρέψει το όχημα από το να χαμηλώσει ή να σηκωθεί ξαφνικά και ανεξέλεγκτα όταν φρενάρει σε στροφές, όπου συμβαίνουν πολλά ατυχήματα μοτοσυκλέτας. Ταυτόχρονα, το MSC αποτελεί την κεντρική βάση για μια μεγάλη γκάμα πρόσθετων λειτουργιών που προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια, ευκολία και απόλαυση στην οδήγηση. Για παράδειγμα, οι μοτοσυκλέτες που περιλαμβάνουν μονάδα μέτρησης αδράνειας 3D της Bosch (IMU) ενσωματώνουν προηγμένες λειτουργίες ασφαλείας στο όχημα μέσω MSC.

 

Η Bosch διαθέτει μια σειρά από αρθρωτές λύσεις MSC που προσφέρουν διαφορετικούς συνδυασμούς ABS και IMU ανάλογα με τις ανάγκες της εφαρμογής. Η πρόσφατα αναβαθμισμένη KTM RC 390 χρησιμοποιεί μια μονάδα μέτρησης αδράνειας 3D της Bosch (IMU), η οποία ενσωματώνει διάφορες λειτουργίες στο όχημα μέσω του MSC, συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου πέδησης και πρόσφυσης στις στροφές. Στην περίπτωση της KTM, αυτά υποστηρίζονται από μια πιο αποδοτική παραλλαγή ABS που περιλαμβάνει έναν πρόσθετο αισθητήρα πίεσης για πιο ακριβή έλεγχο της πίεσης πέδησης. Ως άλλο παράδειγμα, μια λύση MSC μπορεί να προσφερθεί με βάση το ABS 10 και 3D IMU ειδικά για την πραγματοποίηση βασικών λειτουργιών MSC σε αναδυόμενες αγορές, όπως έλεγχος φρένων στις στροφές, έλεγχος πρόσφυσης στις στροφές, έλεγχος ροπής οπισθέλκουσας στις στροφές. Αυτή η ευελιξία στο χαρτοφυλάκιο επιτρέπει στους κατασκευαστές να βρουν τον κατάλληλο συνδυασμό για διάφορες περιπτώσεις χρήσης και τύπους οχημάτων.

 

Έλεγχος ευστάθειας μοτοσυκλέτας Bosch – λειτουργία λεπτομερώς

 

Το MSC ξεκινά εκεί που τα πράγματα μπορεί να γίνουν κρίσιμα για τους μοτοσυκλετιστές: όταν πλαγιάζουν στις στροφές. Σύμφωνα με μια μελέτη της Bosch Accident Research, ο έλεγχος ευστάθειας μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με το ABS θα μπορούσε να αποτρέψει ή να μετριάσει ένα στα τρία ατυχήματα μοτοσυκλέτας που συνεπάγονται τραυματισμό στην Γερμανία, εάν κάθε μοτοσυκλέτα ήταν εξοπλισμένη με MSC. Το MSC χρησιμοποιεί μια σειρά αισθητήρων για να ανιχνεύσει τη δυναμική του οχήματος του δικύκλου. Ενώ οι αισθητήρες ταχύτητας τροχού μετρούν την ταχύτητα των μπροστινών και πίσω τροχών, το IMU καθορίζει την επιτάχυνση και τον γωνιακό ρυθμό 100 φορές το δευτερόλεπτο. Το MSC διαχειρίζεται επίσης τον έλεγχο πέδησης στις στροφές: αναλύοντας τη γωνία κλίσης και κύλισης της μοτοσυκλέτας, το σύστημα μπορεί να βελτιστοποιήσει τη σταθερότητα και το αποτέλεσμα πέδησης ακόμη και σε δυναμικές καταστάσεις οδήγησης.

Επόμενο άρθρο »

Yamaha MT-09 Νέας γενιάς

« Προηγούμενο άρθρο

H KOVE MOTO στην Ελλάδα από την Γκοργκόλης Α.Ε.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ