• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Metzeler ROADTEC 02:
Ελαστικά Super-Sport-Touring με τεχνολογία DYNATREAD™
Νέα Αγοράς 11/04/2024 - 16:06

Δύο ελαστικά σε ένα, χάρη στην καινοτόμο πατενταρισμένη τεχνολογία DYNATREAD™ που προσαρμόζει τη συμπεριφορά από Sport-Touring σε Supersport

 

Η μάρκα Metzeler παρουσιάζει το νέο ελαστικό ROADTEC 02, έναν τέλειο συνδυασμό τεχνολογίας και βιωσιμότητας που ενσωματώνει τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές καινοτομίες από τη μάρκα, επαναπροσδιορίζοντας το σημείο αναφοράς για την κατηγορία Sport-Touring.

Το ROADTEC 02 είναι το πρώτο ελαστικό που χρησιμοποιεί το DYNATREAD™, την κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογία προσαρμοστικού σχεδιασμού πέλματος που του επιτρέπει να προσαρμόζει τη συμπεριφορά του, από Sport-Touring έως Supersport, με βάση το στυλ οδήγησης του μοτοσυκλετιστή: για να δημιουργήσει μια σχεδόν νέα κατηγορία ελαστικών, το «Super-Sport-Touring».

Το ελαστικό ROADTEC 02 είναι κατασκευασμένο με περισσότερο από το 43% βιολογικών και ανακυκλωμένων υλικών όπως πιστοποιείται από την Bureau Veritas. Η χρήση αυτού του τύπου υλικών προσφέρει επίσης εξαιρετικά αποτελέσματα από άποψη απόδοσης. Αυτό το νέο ελαστικό μοτοσυκλέτας απευθύνεται σε όσους χρησιμοποιούν μηχανές Sport Touring, Naked, Crossover, Adventure αλλά και Supersport και αναζητούν ένα ελαστικό με πιο σπορ εμφάνιση και απόδοση από αυτά ενός παραδοσιακού Sport-Touring χωρίς να εγκαταλείπουν τα πολλά χιλιόμετρα και την ασφάλεια ακόμα και σε βρεγμένες επιφάνειες.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ DYNATREAD™: Σχεδιασμός πέλματος που προσαρμόζεται

Το DYNATREAD™ είναι η νέα κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογία που μεταφράζεται στην προσαρμοστικότητα του σχεδίου του πέλματος ικανό να μεταβάλλει τη συμπεριφορά του ελαστικού για να το προσαρμόζει σε διαφορετικά στυλ και συνθήκες οδήγησης. Με άλλα λόγια, σε ένα μόνο ελαστικό υπάρχει η δυνατότητα να συνδυάζονται διαφορετικά στυλ οδήγησης, από Sport-Touring έως Supersport, και το ROADTEC 02 είναι το πρώτο ελαστικό που εκμεταλλεύεται αυτή την πρωτοποριακή τεχνολογία.

Όταν ο αναβάτης έχει στυλ οδήγησης τουρισμού ή οδηγεί σε βρεγμένες συνθήκες, οι μακριές αυλακώσεις του σχεδίου του πέλματος ευνοούν την απαγωγή του νερού και τη σωστή κινητικότητα του πέλματος, βοηθώντας στην γρήγορη προθέρμανση, άνεση και κράτημα που εκφράζει τις ιδιότητες και τη χαρακτηριστική συμπεριφορά ενός ελαστικού Sport-Touring. Ωστόσο, όταν χρησιμοποιείται πιο σπορ στυλ οδήγησης, συνήθως σε ξηρές συνθήκες, μεγαλύτερες μεταφορές φορτίου και πλευρικές ωθήσεις που δημιουργούνται από υψηλότερες γωνίες κλίσης, δημιουργείται σημαντική πίεση στα ελαστικά προκαλώντας το κλείσιμο μέρους των αυλακώσεων, αυξάνοντας έτσι τη συμπαγή και σταθερή ζώνη του πέλματος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη υποστήριξη και πιο άμεση πληροφορία για τον αναβάτη για να αξιοποιήσει στο έπακρο τις ιδιότητες της πρόσφυσης, βελτιώνοντας την ακρίβεια οδήγησης και τροποποιώντας τη συμπεριφορά του ελαστικού, ώστε να πλησιάσει αυτή ενός supersport.

Τα μπροστινά και τα πίσω ελαστικά έχουν σχεδιαστεί με το ίδιο σχέδιο πέλματος για να εγγυώνται την ίδια προσαρμοστική συμπεριφορά και στους δύο άξονες, καθώς και να βελτιώνουν την ακουστική άνεση με λιγότερο θόρυβο.

 

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΕΛΜΑΤΟΣ, BI-COMPOUND πίσω και FULL-SILICA μπροστά 

Το σχέδιο πέλματος του νέου ROADTEC 02 εμπνέεται από αυτό του ελαστικού SPORTEC M9 RR για να επιτύχει σπορ απόδοση και να διατηρήσει την αίσθηση της οικογένειας METZELER, η οποία αντλεί έμπνευση από το Ελληνικό γράμμα π, ένα συστατικό στοιχείο της συμπεριφοράς του ελαστικού, παρέχοντας τη σωστή ευελιξία ελαστικών και αποτελεσματική απαγωγή νερού.

Το σχέδιο πέλματος του νέου ROADTEC 02, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του ROADTEC 01 SE, αυξάνει την αναλογία πλήρους/μειωμένου φορτίου, στεγνές/υγρές συνθήκες, αυξάνοντας έτσι το εμβαδό επαφής στο πέλμα και καθιστώντας το πιο ομοιόμορφο καθώς ποικίλλει η γωνία κλίσης, ώστε να εξασφαλίζεται μια πιο ομαλή και πιο ακριβής οδήγηση. Επιπλέον, μια μικρότερη παρουσία αυλακώσεων οδηγεί σε λιγότερες διακοπές στην επαφή του πέλματος, προς όφελος της ακουστικής άνεσης.

Το ROADTEC 02 βελτιώνει περαιτέρω την ήδη εξαιρετική απόδοση του προκατόχου του στο βρεγμένο, χάρη στη χρήση νέας γόμας πλήρους πυριτίου για τα μπροστινά ελαστικά και για τους ώμους των πίσω ελαστικών για τη βελτιστοποίηση της χημικής πρόσφυσης, ιδιαίτερα σε βρεγμένο οδόστρωμα. Το κεντρικό τμήμα και η βάση των πίσω ελαστικών έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πυρίτιο (>80%) για την καλύτερη ισορροπία πρόσφυσης με θερμική σταθερότητα.

Τα πίσω ελαστικά είναι διπλής σύνθεσης γόμας με το κεντρικό τμήμα να εκτείνεται περίπου στο 20% του πλάτους του ελαστικού, ενώ το υπόλοιπο 80% κατανέμεται εξίσου μεταξύ των δύο ώμων. Η χρήση διαφορετικών πλαστικοποιητικών ρητινών διαφοροποιεί την ακαμψία στις δύο γόμες πίσω ενώ προσφέρει σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, κράτημα υπό κλίση και ασφάλεια στο βρεγμένο.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝA ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 43% ΒΙΟ-BASED ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝA ΥΛΙΚA

Χάρη σε πολυετείς μελέτες και έρευνες για νέα υλικά και μια προσεκτική επιλογή των προμηθευτών του, με το ROADTEC 02 κατέστη δυνατή η δημιουργία ενός ελαστικού με περισσότερο από 43% βιολογικών και ανακυκλωμένων υλικών, ένας ισχυρισμός που πιστοποιείται από την Bureau Veritas, που είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στην επαλήθευση της συμμόρφωσης και της πιστοποίησης σε ποιότητα, περιβάλλον, υγεία, ασφάλεια, και κοινωνική ευθύνη (σύμφωνα με το πρότυπο ISO14021).

Στην πραγματικότητα, είναι η πρώτη σειρά προϊόντων Metzeler που χαρακτηρίζεται από υψηλό ποσοστό βιολογικών και ανακυκλωμένων υλικών, που επαληθεύονται από τρίτους σύμφωνα με το πρότυπο ISO 14021 και παράγονται σε εργοστάσια με πιστοποίηση ISCC+. Τα βιολογικά και ανακυκλωμένα υλικά που επιλέχθηκαν για την παραγωγή του ROADTEC 02 επιλέχθηκαν επίσης για τη συμβολή που μπορούν να έχουν στην απόδοση του ελαστικού.

Τα ελαστικά Metzeler ROADTEC 02 είναι διαθέσιμα στα ακόλουθα μεγέθη:

Επόμενο άρθρο »

Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024 - Τα σημαντικότερα νέα μοντέλα

« Προηγούμενο άρθρο

Μοτοπορεία διαμαρτυρίας στην Αθήνα το Σάββατο 13/4 από την Ελληνική Μοτοσικλετιστή Ομοσπονδία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ