• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
To Pirelli Angel GT σε αεροπλανοφόρο!
Δοκιμή φρεναρίσματος στο βρεγμένο
Τεστ-Μοντέλα 09/04/2013 - 12:03

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

To Pirelli Angel GT είναι το ολοκαίνουργιο ελαστικό sport-touring μοτοσυκλετών, που έχει βασικό στόχο να έχει εξαιρετικές επιδόσεις στο βρεγμένο, μαζί με πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής, χωρίς να χάσει τα χαρακτηριστικά της καλής συμπεριφοράς σε σπορ οδήγηση που χαρακτηρίζει τα Pirelli.

Η πρώτη φάση του διήμερου τεστ έγινε πάνω στο μεγαλύτερο και πιο εξελιγμένο πλοίο του Ιταλικού Ναυτικού, το αεροπλανοφόρο Cavour! Η άσφαλτος στο διάδρομο προσγειώσεως-απογειώσεως του πλοίου είναι πολύ καλή, με συντελεστή πρόσφυσης στο 0.9, τη στιγμή που οι Ιταλικοί δρόμοι έχουν από 0.6-0.8!

Το σύστημα πλυσίματος του καταστρώματος χρησιμοποιήθηκε για το βρέξιμο του μέρους που χρησιμοποιήθηκε για τη δοκιμή και το πιο πρωτότυπο τεστ που έχει γίνει ποτέ, ξεκίνησε, με τις Kawasaki Z1000 ABS να είναι έτοιμες με τα Angel GT στα “πόδια” τους. Τρία περάσματα με 80 χλμ/ώρα από το σημείο εκκίνησης του φρεναρίσματος (τόσο είναι το όριο των μετρήσεων στα στάνταρ του ινστιτούτου DEKRA) και φρενάρισμα στο βρεγμένο, που όμως ήταν απίστευτο για κάποιον που έχει συνηθίσει την Ελληνική άσφαλτο, αφού το επίπεδο πρόσφυσης ήταν όπως του δικού μας στεγνού!

Σαφώς, εκτός από την άριστη άσφαλτο, έπαιξε ρόλο η νέα σχεδίαση του Angel Grand Tourismo, μια σχεδίαση που έγινε προσεκτικά και είναι μια εξέλιξη του προηγούμενου Angel ST, αλλά με πολλά περισσότερα θετικά χαρακτηριστικά!

Να πούμε εδώ ότι στο βρεγμένο η απόδοση έχει βελτιωθεί σε πολύ μεγάλο ποσοστό, σε σημείο που να πλησιάζει την απόδοση ενός βρόχινου αγωνιστικού ελαστικού!!, τη στιγμή μάλιστα που ήδη το ST είχε ιδιαίτερα υψηλή απόδοση στον τομέα αυτό.

Στον τομέα της μακροζωίας έχουμε 30% περισσότερα χλμ που μπορούν να γίνουν με το GT, σε σχέση με το ST. Αυτά επιτεύχθηκαν με το νέο σχεδιασμό του πέλματος από τη μια μεριά και με νέες εξέλιξη στη γόμα, που η Pirelli τη χαρακτηρίζει “Επανάσταση”. Αναλυτικά την παρουσίαση του ελαστικού θα την παρουσιάσουμε σε επόμενο άρθρο, μόλις θα έχουμε και το ανάλογο φωτογραφικό υλικό από τη δοκιμή της δεύτερης μέρας, που έγινε στην πίστα Nardo!

Εδώ ας απολαύσουμε το μοναδικό υλικό από το Cavour!

 

To Cavour είναι το νέο αεροπλανοφόρο του Ιταλικού Ναυτικού και ο Ναύαρχος που παραβρέθηκε στην παρουσίαση, μας είπε ότι αποτελεί το στολίδι του στόλου. Ο ίδιος είναι υπεύθυνος για 24 πολεμικά πλοία και 6,000 άνδρες, από τους οποίους οι 545 υπηρετούν πάνω σε αυτό, που εκτός από τα 22 αεροπλάνα και τα 12 ελικόπτερα που μεταφέρει, έχει πλήρως εξοπλισμένο νοσοκομείο και στην καρδιά του πλοίου κρύβεται ένα πλήρες κέντρο επιχειρήσεων, το οποίο επισκεφτήκαμε, αλλά χωρίς τη δυνατότητα να βγάλουμε φωτογραφίες. Το μήκος του είναι 244μ., το ύψος 44μ., οι 8 κινητήρες αποδίδουν περισσότερα από 100,000 ίππους και πρόσφατα πέρασε τον Ατλαντικό σε ανθρωπιστική αποστολή, με μέση ταχύτητα 30knots! H ναυπήγησή του τελείωσε το 2008 και από το 2011 είναι σε επιχειρησιακή ετοιμότητα!

 

Επόμενο άρθρο »

Νέο Yamaha ΧΜΑΧ400

« Προηγούμενο άρθρο

Aprilia RS250: μια άλλη εμπειρία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ